Tema: Re: OT visiskas: kaip ismokt modeliuot su cad priemonem?
Autorius: finito
Data: 2011-02-21 13:14:27
cia turbut siemensas vel su savo atkato sistema savo produkta prakiso. nx
gausis vien del chaoso pirmus kelis metus pereinant nuo vienos cad
platformos prie kitos, nes 99% tiekeju daimler-benzui (ir kitiems
automobiliu pramones gamintojams) dirba su catia. papildomos investicijos,
mokymai, turimu failu nesuderinamumas, tt.

cia panasiai kaip pvz LT valdzia nusprestu, kad eismas vyks kairiaja kelio
puse :) nu ne toks grand mastelis, bet isivaizdavimui pakaks...