Tema: Re: q: apie vairuotojo pazymejima
Autorius: ejs
Data: 2011-02-20 11:57:20
On 02/20/2011 04:35 AM, Toxis wrote:
> reiktu klausti Lino, bet man rods negali, nes tai prieshtarauja
> konstitucinei teisei 'judeti' - torishkai tau neleidzhiama vairuoti
> lietuvos teritorijoj, o ne kitose valstybese, taigi, ypach jei teises ne
> lietuvishkos, tave ne tik kad apriboja ir pririsha prie shalies, bet ir
> atema tavo prigimtine teise (na, bent jau tokia argumentacija kazhkada
> buvo prasisukus - kiek ji teisinga reiktu klausti su teise
> susipazhinusiu zhmoniu - bandyk o.law =)

aha. O kaip su mano konstitucine teise medžioti?

DĖL MOTORINĖS TRANSPORTO PRIEMONĖS VAIRUOTOJO PAŽYMĖJIMo ATĖMIMO IR
GRĄŽINIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

II. VAIRUOTOJO PAŽYMĖJIMO ATĖMIMAS
11. Asmens, iš kurio teisė vairuoti atimta, kuris nuolat gyvena užsienio
valstybėje, užsienio valstybėje išduotas vairuotojo pažymėjimas,
įsigaliojus nutarimui (sprendimui) atimti teisę vairuoti, ne vėliau kaip
per 15 dienų nuo nutarimo (sprendimo) įsigaliojimo dienos grąžinamas jį
išdavusiai užsienio valstybės institucijai tiesiogiai ar per Lietuvos
Respublikos užsienio reikalų ministeriją, atitinkamos užsienio valstybės
diplomatinę atstovybę, konsulinę įstaigą ar kitą tos valstybės
kompetentingą instituciją ir ši užsienio valstybės institucija
informuojama apie teisės vairuoti atėmimą.

--
  ejs