Tema: Re: q: apie vairuotojo pazymejima
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-20 11:35:48
reiktu klausti Lino, bet man rods negali, nes tai prieshtarauja
konstitucinei teisei 'judeti' - torishkai tau neleidzhiama vairuoti lietuvos
teritorijoj, o ne kitose valstybese, taigi, ypach jei teises ne
lietuvishkos, tave ne tik kad apriboja ir pririsha prie shalies, bet ir
atema tavo prigimtine teise (na, bent jau tokia argumentacija kazhkada buvo
prasisukus - kiek ji teisinga reiktu klausti su teise susipazhinusiu
zhmoniu - bandyk o.law =)