Tema: Re: raktelis uzvedimo spynelej ir elektros valgymas
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-15 09:58:26
"Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message
news:ijb9b9$t7t$1@trimpas.omnitel.net...
> sveiki,
>
> vakar apturejau toki keistoka ivyki. zodziu kol feja buvo pardoje, sedejau
> masinoje su ijungta radija (~45min kazkur).

    Taigi pats paaiskinai, koki imtuva buvai ijunges:-))  RADIJA 45 min. Jei
akumas nedakrautas- silpnas, to pilnai uztenka, kad ji iskrauti....
Audrius K.
P.S. O be ijungtos radijos 45 min (tiesa, paskui tas laikas trunpeja :-)) )
ir po savaites gali uzsivesti.... (pavyzdziu turiu ne viena. Ir pravazineja
su tokiu akumu dar metus kitus....)

 raktukas buvo uzvedimo spyneleje

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5872 (20110214) __________

http://www.eset.com