Tema: Re: raktelis uzvedimo spynelej ir elektros valgymas
Autorius: Eex
Data: 2011-02-15 08:26:25
na istorija dar neaiski, bet vakar sugebejom kai ka pamatuoti, o kai ka ir
pamirsom.
zodziu "parazitine srove" 0.03A. kaip ir ok viskas.
uzkurem su laidais, pavaziavus koki pora km ant akumo gnybtu rode 12.2V. kol
pamatavom parazitine srove auto jau nebeuzsikure, starteris pasisuka puse
apsisukimo ir vsio, uzgesta prietaisu skydas ir kvaksi signalke. itampa po
pirmo sukimo 10V, po antro 8V, po trecio 6V. itarimas krito ant akumo.
idejom sena, genuine opel akuma, kuris buvo isimtas vasaros pabaigoje ir
metesi garaze. ta indikatorine akute jau pilka buvo, atseit blogas.
pamatavom itampa - 12.1V. ant durniaus pabandem - uzsikure is karto.
aisku, sendien pamatuosim krovima, nes galbut pastoviai nedakraudavo to
akumo, ir kol jis buvo naujas, dabar po biski ir nusibaige. plius su masina
nera daug vazinejama...
kad kazkas su krovimu gali buti negerai itarimu yra, nes pagazavus lygtais
lempos ryskiau ima sviesti... nu yra sioks toks skirtumas, bet nedidelis.