Tema: Re: wtf??? rimta programa??? :DDDD
Autorius: esquires
Data: 2011-02-14 16:50:48
jei biuletenis taps bilietu, tai kaip cia iseina, reikia ji issinesti su
savim? bumcikai ple, taigi 0 roko entuziastu balsu gausi :)

o jei rimtai, tai roko festivalis skamba juokingai, bet bukim realistai -
"apsviesim gatves", "sulopysim kiemus", "susigrazinsim silumos uki" uz3.14so
ir jau skamba kaip nevykes anekdotas. is bumciko pazado bent jau bus galima
nesiparinant nuosirdziai pazvengti po kazkiek metu. nors... o ziurek ir
pavyks :)