Tema: Re: wtf??? rimta programa??? :DDDD
Autorius: Doxlas
Data: 2011-02-14 15:08:50
Nu matyt "teorine" politika - tai politiku kalbos, reklaminiai shukiai ir
savireklama, o "taikomoji"- tai tas kuom politikai uzhsiima kasdien.
Velgi bent man asociacijos nelabai kokios  - taikomoji politika gali
asocijuotis su neshvariais rinkiminiais triukais, polittechnologijomis...
Neturiu nieko priesh Bumcika, greichiau ji palaikau, bet titula jis sau
prisiskyre labai nevykusi IMHO.