Tema: Re: Skoda superb
Autorius: Valdzia
Data: 2011-02-10 13:08:32
>Paziuri i naujo Superb 2.0 TDI, automatas + elegance komplektacija kaina be
>akcijos - 113klt. Atsiverti mobile.de ir paziuri vienu
> metu senumo analogiskos komplektacijos Superb su ~30kkm rida kainas - jos
> sukasi ~24keur, t.y. ~83klt. Tikrai manai, kad 30klt, ....

Pirmu metu nuvertejimas 25-30% bent jau man yra daugiau maziau normalus
dalykas, nebent tai butu mersas, bnv ar audi ar kokio nors automobilio
isskirtinis limituotas modelis. Nesu toks buoze, kad keisciau automoibli
kasmet, todel zymiai idomiau 3-5 metu amziaus automobiliu likutines  vertes.
Deja siandien dienai Superb 3 metu senumo dar nera. Palyginimui 2007 Mondeo
universalas 2.0 dyzelis automatas Titanum nuo 10k Eur prasideda. Avensis
2009 metu naujas modelis nuo 20k Eur prasideda, Superb 2009 nuo 18k eur
Mondeo nuo 16k Eur. Tai jau sioks toks skirtumas atsiranda. Kaip bus toliau
matysime. Nesakau, kad Skoda geriausias pasirinkimas, bet tikrai rimtas
konkurentas ir svarstytinas variantas.