Tema: Re: ketaus virinimas
Autorius: Eciffo
Data: 2011-02-01 21:18:46
viadrusa virinom spec elektrodais, siules pjovem,stuksenom,kaitinom autogenu
viska pagal technologijas-rezultatas  ismesti  100lt  ant elektrodu.Nors
,manau jai tai butu buves kosk kolektorius,o ne katilas  , butu buve  OK.
"Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message
> Pamenu kai as buvau jaunas ir grazus praejau praktika laivu statykloje
> (balonus veziojau, bei siek tiek virinau) tai pamenu seniai spiziu virino
su
> paprastais (kaip man tada atrode) elektrodais apvynioje varine viela. Tada
> jie virino kaip iprasta, bet veliau labai is leto ji atausindavo, baige
> virinti jie detale sildydavo su rezaku mazindami ugni ir taip potruputi ji
> ausindavo, iki visai neataus. Bet as galiu klysti, tai buvo seniai, bet
> rezultatas tai buvo geras, detales ir toliau tarnavo.

http://www.ai08.org/index.php/term/,9da4ac975b545ba09f5c525f56aea9589c56535c
59649e61a86b5b63929da260666b53976b5460a55baca2a053b09d68a953635c5964a163a271
595c59.xhtml