Tema: Re: ketaus virinimas
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-02-01 12:35:32
Pamenu kai aš buvau jaunas ir gražus praėjau praktiką laivų statykloje
(balonus vėžiojau, bei šiek tiek virinau) tai pamenu seniai špižiu virino su
paprastais (kaip man tada atrodė) elektrodais apvynioję varinę vielą. Tada
jie virino kaip įprasta, bet vėliau labai iš lėto jį ataušindavo, baigę
virinti jie detalę šildydavo su rezaku mažindami ugnį ir taip potruputį jį
aušindavo, iki visai neatauš. Bet aš galiu klysti, tai buvo seniai, bet
rezultatas tai buvo geras, detalės ir toliau tarnavo.