Brėdas. ABS reaguoja į staigius kiekvieno rato sukimosi greičio pasikeitimus, ir visiškai nesvarbu, ar vienas ar visi 4 čiuožia, kompas mato staigų greičio pasikeitimą ir nuleidžia slėgį tam ratui. Jei prie 60kmh ant ledo užblokuosi vienu metu 4 ratus, kompas įvertins staigų greičio pasikeitimą 60-0 kmh ir atleis slėgį tol kol vėl grįš panašus (kiek sumažėjęs) greitis. Ir taip daugybę kartų, tol kol visų ratų greitis po slėgio atleidimo tampa mažesnis nei tam tikra riba - tada ABS išsijungia. Bėdos prasideda, kai supportai (arba guoliai) klynija, tada ABS'as nebesupranta kodėl, atleidus slėgį, ratas nepradeda suktis greičiu panašiu į buvusįjį. Ratų tarpusavio greičių lyginimas ir automobilio greičio daviklio parodymas - jau aukštesnio lygio algoritmas, ir taikomas tik kaip pirmojo korekcija. "Tomas" <info@nigeria.gov> wrote in message news:ihh1tc$89j$1@trimpas.omnitel.net... > ABS suveiks tam ratui, kuris bando ciuozht, atleidines jo stabdi. Kiti ratai - nei prie ko. Jei ciuosh visi 4 ratai - ABS galvos, kad mashina stovi, ir nereaguos. Bet jei nors vienas ratas suksis, o 3 ciuosh - atleidines tuos 3 ratus. > > "Valdas" <valdas@be-spamo-takas.lt> wrote in message news:ihgq36$27j$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei vienas ratas čiuožia, o kiti sukasi - ar ABS jau suveiks? Jei suveiks - tai tik tam čiuožiančiam ratui, ar ir visiems kitiems? >> >> Klausimo kontekstas - yra įtarimas, kad ABS per anksti/pe dažnai suveikeinėja dėl vieno galinio rato, iš kurio padangos dygliai >> beveik visi išbyrėję. Ar dėl to negali būti? >> >>