Tema: Re: Lameriskas klausimas apie ABS
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-23 16:16:37
Kad visi 4 staiga blokuotusi manau retas atvejis todel, kad ir danga nebuna idealiai vienoda, ir stabdziai idealiai vienoda jega nesuveiks, pakaks kad vienas ratas uzhveluos blokuotis ir ABS prades grot. Nu ir dar gali visokiu faktoriu atsirast. Negali aishku but visishkai tikras, ash cia taip mastau bendrais bruozhais.