Tema: Re: Q: guoliai
Autorius: Miegapele
Data: 2011-01-17 15:22:32
jei gerai pamenu tai guoliai buvo dengti ir pilnai paruosti naudojimui.
siaip tokiose apsukose solidolas ir panasus tepalai bus akmens kietumo
(santykinai) paprastai toki guoliai tepami oro tepalo emulsija, bet yra ir
netepamu neausinamu. Namie kiek daugiau infos tureciau tureti tad velai
vakare galeciau pabandyti dirstelti. tiesa ta infa jau rinkau cnc spindeliui