Tema: Re: Q: guoliai
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-17 14:24:44
O, idomiai kalbi. Viena guoli keitei ar abudu..? Imho tas kur giliau, prie rotoriaus dar puikus, pachiupinejau jau 5 shrotinius comprexus, pas juos berods pareina tik tas guolis, kur prie škyvo, nu apkrova didesne, diržo itempimas daro savo. Tekintojas aciu dievui neeilinis yra po ranka. Šansų, kad surastum to guolio parametrus, turbut nelabai daug..?