Tema: Re: Duja ir intercooler'is
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-14 17:01:21
>o man visalaik atrode, kad riebesnis misinys- su daugiau kuro? :)
> o  saltas oras, turedamas didesne mase prie to pacio turio, tiesiog
> leidzia sudeginti didesne kuro mase prie efektyviu proporciju.

Na - mano nuomuone tokia pati, o pasakymas "riebiasnis misinys" skiriasi nuo
pasakymo "riebesnis deguonimi misinys".

Oro padavimo sistema - aisku, o kaip su kuro sujos padavimu viskas?
Kipa veikia paskutines kartos dujine iranga: ar yra purkstukai i kiekviana
cilindra ir kas i juos ateina - skysta ar dujine duja?  Arba ar yra
"reduktoprius" naujausios kartos dujose?  Jei yra - tai nuo kurios duju
kartos prasidejo purkstukai i kiekvina cilindra?

Styra