Tema: Re: Duja ir intercooler'is
Autorius: Pagonis
Data: 2011-01-14 15:29:56
Slapio purskimo akyse nemaciau, bet isivaizduok, kad vietoj benzo per
purkstukus paduodi dujas.
Kiek man nesa zinios, tiesiogini purskima i degimo kamera propaguoja mazuma,
aka GDI ir pan, lyg ir paprasciau purksti i kolektoriu, nu pet cia neesme.
Esme ta, kad ispurskes slapias dujas i kolektoriu papildomai atsaldai
srauta, ko ir sieki. Isvengi intercoolerio kaip tarpininko tarp garinamu
duju ir oro srauto. Cia gauni santykinai simtaprocentini srauto saldymo
garuojanciomis dujomis efektyvuma.