Tema: Re: Ar galima piltibaltarusiska benzina i nauja masina
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-14 09:34:12
Patirtis su 2008 metu japonu ir tu paciu metu prancuzu. Sumoje nuvaziuota
200.000 km, ish ju kokie 120.000 ant baltarusiskos. Nepilt baltarusiskos
noro nera.

"Gedas"  wrote in message news:igotrq$vhs$1@trimpas.omnitel.net...

Patirtis su nauja 2000 metu 2.0 TS Alfa Romeo ir 92 benzu.

Tai po penkiu baku pradejo nebedirbt variklis saltas visiskai... Padejo kuro
sistemos praplovejas siam kartui...
Daugiau pilt baltarusisko benzo noro nebera...