Tema: Re: Ar galima piltibaltarusiska benzina i nauja masina
Autorius: Kauno Budulis
Data: 2011-01-14 01:15:29
syta... ne apie lengvas masinas, bet visvien burzgia:
scania vilkiku r'kes varynkeliai buvo renkami europos rytu ir europos
rinkai.
ko pasekoje rytu europai ruostas vilkikas su daugiausiai rusiska saliura
lemona nuriededavo
be jokiu problemu del kuro sistemos gedimu.
Zinoma tinkamai priziurimas.
Rusai pereina link dyzelio kokybes uztikrinimo, jog D turi atitikti
varynkeliu
eur4 reikalavimams.