Tema: Re: Gavau tokį laišką. Ar aš čia pražiopsojau, ar diskusijos nevyksta?
Autorius: CodeC
Data: 2011-01-13 17:05:58
On 01/13/2011 04:37 PM, cD-r0m wrote:
> [...]
> nuolaida, tada jei dar niekas neatvaziuos (va cia as manau ir baigiasi
> visas pirkeju akcijiskumas), dar numes iki kol jiems pigiau neapsimokes
> pardavinet ir tada pas juos atvaziouos klientai, o tada kitos degalines
> tures mest kainas kad visi nepabegtu :)
> Ekonomiskai tokio dalyko neisivaizduoju, nors utopiskai ziurint imanoma.
> Realiai tai taip tik turguj esu nusiderejes, kai du prekistaliai salia
> ta pati parduoda ir atejes sakai - perku 50kg bulviu pas ta kur pigiau,
> ir tada kaina bene dvigubai nukrenta po 5ct nes vienas paskui kita meta

tai va cia ir skirtumas - jei 'ateisi' pas lukoil'a ir pas statoil'a ir
abieju paklausi naglai 'perku baka benzo pas ta kuris numetat daugiau'
tai abu atsakys mazdaug 'prisimyzk i baka ir nepirk is viso jei nenori'.
o jeigu visi is statoilo atvaziuos i neste, tai neste nespedama
aptarnauti klientu tiesiog dar labiau pakels kainas ir visi vel
sekmingai gryz i ta degaline kuri pakeliui. va ir visa akcija.