Tema: Re: Gavau tokį laišką. Ar aš čia pražiopsojau, ar diskusijos nevyksta?
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-01-13 16:37:22
Kad neretai sena (kepta ir prafilturuota marle) alieju supylus i dizeli jis
ir taip vaziuoja.. ir net nemazai.. pvz po 15kkm variklio problemu nesimato,
tik filtra reik dvigubai dazniau keist :)

O siaip logika suprantu cia butu tokia, kad jei i statoila menesi
neatvaziuos nei vienas klientas, jie tures padaryt akcija tarkim 20ct
nuolaida, tada jei dar niekas neatvaziuos (va cia as manau ir baigiasi visas
pirkeju akcijiskumas), dar numes iki kol jiems pigiau neapsimokes pardavinet
ir tada pas juos atvaziouos klientai, o tada kitos degalines tures mest
kainas kad visi nepabegtu :)
Ekonomiskai tokio dalyko neisivaizduoju, nors utopiskai ziurint imanoma.
Realiai tai taip tik turguj esu nusiderejes, kai du prekistaliai salia ta
pati parduoda ir atejes sakai - perku 50kg bulviu pas ta kur pigiau, ir tada
kaina bene dvigubai nukrenta po 5ct nes vienas paskui kita meta kol as
baigiu sakyt - numesit?