Tema: Re: kur detis dujas kaune
Autorius: ukw
Data: 2011-01-13 13:41:53
is Lietuvoje parduodamu - pigiausiu ish normaliu patikimu partroniku
kainuoja 180 litu.

aisku, veikia ir tie uzh 20 doleriu. tik klausimas kaip veikia, kiek veikia
ir kam veikia.  asmeniskai tokiu nemontuoju, nes paskui paciam pistis su
garantiniu ir klausyt priekaistu, kad va pusnies nemato, stulpelio nemato,
bordiuro nemato, pypsi siaip sau, suskilo nuo salcio ir ttt - nera jokio
noro ir laiko ir prasmes.

na, bet kiekvienas renkasi pagal save.