Tema: Re: kur detis dujas kaune
Autorius: T:\)
Data: 2011-01-13 13:41:22
tai kiek cia turejo kainuoti sistema, kad per tiek neatsipirktu :)
Net kukliai paskaiciavus jei imtu 5 litrus kuro/100 km ir kuro kainos skirtumas 1.5 lt jau gaunasi sutaupymas virs 5.5 klt :)
Nebent cia is serijos - benzinas buvo nemokmai, o dujas turiu piltis is savu :)

T:)

"Tomis" <tomis.k@g.mail.com> wrote in message news:op.vo8vjtuxxe6kaj@tomasg.jurby.com...
pas mane irgi STAG. kartais persijungdavo i benza - tipo dujos baigesi.
Paskui nusprogo kompas. Priezastis visu bedu ir buvo bugovas kompas. Kiek
supratau toks gedimas retas. Garantija - pakeite. Po to jokiu problemu.
nuvaziavau kol kas 77kkm per 7 men. - dar neatsipirko :/