Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: signalizacija
Data: 2011-01-12 17:36:46
e) Jei neismokai tasykliu ir tave uz tai mentai pi***sa, nereiskia, kad
visi aplinkui toki patys.
Chemijos gatvej buvau tik pareiskimo del nukalto veidrodelio rasyt.

p.s. Aisku ir kodel skodos vielabraukis patapo tavo mylimiusia
tramsporto priemone, kurioj, sededamas kartu su bomzais, pavydziai
nuzvelgi pro sali vaziuojancias prancuziskas, fokiskas, japoniskas ir
amerikeniskas masinas