Tema: Re: parkavimasbled
Autorius: Zebediejus
Data: 2011-01-12 11:58:18
Arba neisradineti dviracio ir pasinaudoti kitu saliu patirtimi. Pvz Dubline
teko vaziuoti ir matyti tokia pacia situacija..
Ilipus pinigus meti i aparata prie vairuotojo, o vietoje grazos gauni
cekiuka. Prirenki ju pilna terbele ir eini i autobusu parka atsiimti (ar
kazkur, kur juos priima). Patogu tiek keleiviui, jei neturi lygiai, tiek ir
vairuotojui nereikia skaiciuoti kapeiku ir ju veziotis. Jau nekalbant apie
tai, kad viskas apskaitoma ir nepapuola i vairuotojo kisene.

Zebediejus