Tema: Re: Kokios yra teisines priemones?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-05 10:49:46
Kiek supratau i savo nuosavo namo savo nuosava kiema. Sunkus atvejis. Va jei
tu - ne mano namo ir ne mano sklypo savininkas atvarysi savo ar treciosios
salies automobili mano kieman, su akivaizdziai privacios teritorijos
statusu - tavo karutis gali buti ir patrauktas.

"ManXP"  wrote in message news:ig1b5q$dlk$1@trimpas.omnitel.net...

O jeigu kiemas PRIVATUS, tai tikrai policija nepadetu? Nes cia panasiai
gautusi kaip pas ka nors i nuosavo namo kiema atvarytu savo kibira ir
paliktu. IMHO turetu reaguot policija.