Tema: Re: Q: Kokios yra teisines priemones?
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-05 09:27:48
negaliu nes salia statos kitas kaimynas,visi turim savo vietas ir i kito
nelendam,o kas idomiausia kad ta masina ne kaimyno o pas kaimyna atvares
draugas, ar policija cia negaletu padeti? Gal kas susiduret tokioj
situacijoj esat, bent panasioj. Nes dabar kazkaip gaunas kad istatymai gina
chamus, jo masinos negali traukt nes savam kieme,bet kad kitas savam kieme
neisvaziuoja padaryt nieko neina.