Tema: Re: Rumsterio peciukas
Autorius: pracyvnas
Data: 2011-01-05 07:27:22
Nu sukiojau as ta ankenele ir taip ir taip :) bandziau ir savo golfini
varijanta - pavaziuoju pradziai su isjungtu sildimu, kad motoras greiciau
uzsiltu, tada atsisuki sildyma ir pucia malonuma. O su situ skodos ismislu
nei tas nepadeda :/

"Dainiushas"  wrote in message news:ig00c6$6jm$1@trimpas.omnitel.net...

o tai rankenele ant silto nusukta? :D Nes po 20km, jau kaip ir turi but
pashiles

Del zvakiu - jos ten kaista per nepilnaq sekunde pirma ir ju nelabai reikia
prie tokios temperaturos antra.