Tema: Re: "Gerieji" kelininkai...
Autorius: Memba of board
Data: 2011-01-03 18:40:25
ne, cia kitas atvejis aptariamas, pvz man kaip tik praeita savaite
vaziuojant is Klaipedos pirma eile, bulka aplenke ir iskart i pirma, nors
antra uz jo tuscia maziausiai kelis km.
O kelias tuo metu pliurza, kuri ant langu shala, tai supranti kokie zodziai
is mano lupu apie ta zmogu pasklido?
Plius tada buvau priverstas sokt i antra eile, nors to visai nenorejau, vien
kad isvengt gejaus shikimo ant lango.