Tema: Re: "Gerieji" kelininkai...
Autorius: zhaltas
Data: 2011-01-03 10:46:19
siaip tai yra ir kita medalio puse, kruizinu tarkim 120kmh niekur neskubu jokiu parkiu, nu naturaliai gausis kad kazka pralenkiu greiciau, kazka leciau, kazkas tolygiai vaziuoja, tai ka man dabar daryt pries kiekviena automobili ivertinus jo greiti pist per stabdzius arba zemint begi ir pist gazo? :D
kaimieciai kurie negali but aplenkti -jo, uzpisa, kai vaziuoji stabiliu greiciu o dalbakas majacinasi, paspaudzia 1km atkarpa +10kmh ir vel dasiveji... Bet tokius dazniausiai pagal automobili imanoma atskirt :)