Tema: Re: atsiliepimu apie servisus
Autorius: finito
Data: 2010-12-17 11:24:08
Ta istorija is serviso PR puses apgailetina, va cia tas atvejis kai nenorejo
prisiimti atsakomybes.
Bet ivyko pries kokius 2 metus, tad gal serviso savininkai ar rentininkai ir
pasikeite...

Jei ta konkreti istorija domina "is nukentejusiojo puses", tai ten zmogelis
paprastas, ne is tu kurie del bet kokios smulkmenos i teismus eina. Bet
aplinkybes priverte. A-Meisteris keite dirza ir dar si bei ta uz ~1000Lt,
kazko nedadare, vienzodziu, po neilgo pasivazinejimo variklis kaput. Nuveze
tiems patiems, o tie sako, ne musu problema, cia mes nekalti, gamyklinis
brokas ir tt. Nuostolio buvo butu buve dar ant papildomu x000 Lt - dirzai,
ivores, voztuvai, dar karta darbas, tt. Reikalas daejo iki Renault dileriu
ir autoekspertu, kad pripazintu zala. Iki tol masina Meisterio kieme
stovejo. Bet tai Meisterio chebra buvo ant tiek bjaurus, kad dar specialiai
pashiko - atsuke zvakes, i cilindrus primete, itariama, metalo drozliu. Tai
kitame servise remontavo galva ir voztuvus, o paskui dar teko ir cilindrus
per nauja daryti, zodziu, itoho su visomis remoto, ekspertu ir juridinemis
islaidomis reikalas baigesi ant 6000 :(

Nu bet jei sakai keiciates ir gerejat, tai reiks uzsukti koki karta
pasitikrinti ar kokybe pagerejusi. Viena, kas pas jumi anksciau uzknisdavo,
tai kad iki 17val tedirba servisas. Bent jau iki 18val butu daug geriau.
O antra, su atsiskaitymais budavo viena beda - kol suskaiciuojat kiek kas
kainavo, mergicka nuo kasos begioja po visa servisa klausinedama ka dare ir
kiek jai cia dabar i kasa imusti. Vos ne 15-20 min uztrukdavo kalkuliacijos,
uzknisdavo laukti uz paprasta tepalo keitima dar tiek gaisti...

Sekmes!