Tema: Re: atsiliepimu apie servisus
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-17 09:56:11
Nu tik jau nereikia taip gal?? Diedukas ratu suvedima darantis su ziguliuku
vazineja ir ko gero geriausias autoringo meistras buvo, nors as ju
nepazinojau.. bet sita pasilikau pasiklauses klientu atsiliepimu. Taip kad
nereiki spresti apie zmogu is to kiek jam metu ar kokia masina vazineja.. Ar
cia kad butu geras meistras turi su X5 ar Lexus lakstyti?