Tema: Re: magistrale kns->vln
Autorius: CodeC
Data: 2010-12-09 13:43:57
On 12/09/2010 12:21 PM, zhaltas wrote:
> bl nu nesvgaik nors tu :)
> nepazoras ir greiciu deze persirinkt A1 antroj juostoj, nu bet gal biski protaut galima, bent kazkiek?

nu tu nekisk savo kompleksu kitiem bent jau. man kazkaip bambos nekaso,
kad mane kazkas kieme su irankiu deze pamatys.
tu tikriausiai visu aki i tave uzmetusiu, paklausi 'ka ziuri?' :)
uzuojauta, bet nenusimink, dabar plastine chirurgija jau ne tik
zvaigzdem prieinama. dantis jau sakei susidejai, susitaupysi ir ant to
iki pensijos.

> tuo labiau, kad labai mokint megejas kaip kam gyvent reikia kad visi gerai gyventu :D

ne, man tik patinka tokie miestieciai-juokintojai, kurie mastyt newsuose
mokosi ir tikisi per eile metu isaugti is 'kaimieciu' :) dar vis tiki
kad pavyks?:))