Tema: Re: magistrale kns->vln
Autorius: zhaltas
Data: 2010-12-09 13:43:07
visu pirma todel , kad cia ne tavo nuosavas garazas/kiemas, ar tuo labiau automobiliu remonto dirbtuves, bet geriau pasuk ryanaira, paklausk kodel kai tu nusiperki LEKTUVO bilieta uz 19.99Lt i SVARBU BIZNIO susitikima jie drysta  taves neinformuoti apie pasikeitusias oro salygas bent telefonu. Bei ka jie mano marketinga, klientu lojaluma ir siaip profesionalu bizni :D