Tema: Re: bmw vs subaru, pagal islaikyma
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-12-07 12:00:58
nevažiuoju tiek, bet važinėju beveik išskirtinai žvyrkeliais ir miškais
- išsibilda jos. vasarą po miestą tik dviračiu maluosi. mašina tik po
rajonus ir miškus.
per metus susuku maždaug ±15-20Kkm. servise mašiną tepalus keičiant
pilnai tikrina.
įvorėlės kaina 40lt. kai bildėjimas pradeda stipriai trukdyti - keiti.

čia neseniai kažikas minėjo apie poliuretanines įvores, po mėnesiuko
išbandysiu. jei nepradės bildėti po pavasarinių žūklių - reiškias geras
reikalas. kaina beveik tapati.

o daugiau su tais senais outbackais niekas ir nenutinka. mistinės
problemos su sankaba galioja tik tiems, kurie nesuvokia kam ir kada
reikia naudotis palėtintoju ir išmynė sankabą belekaip spaudžia gazą.
kartą servise perspėjo, kad pas man variklis gali būti linkęs perkaisti
- neužkaito dar nei sykio.
bet čia gal dėl mano vairavimo manierų - manęs net per reidus nestabdo,
o kolegos sako, kad saugiau jaučiasi nei patys vairuodami.

o pabaigai ir jei nuoširdžiai, tai užpisa tos įvorėlės - užpisa.
bandysiu tas poliuretanines. tik įdomu ar neužpistų jos labiau kituose auto.