Tema: Re: Ivažiavo šiknon.. keli klausimai dėl draudimo
Autorius: markatas
Data: 2010-12-05 12:42:38
mazdaug isivaizduoju geometrijos atstatymus ant stendo ir letus atitempimus,
kad metalas graziai i savo vietas sugriztu padarytus per 3 dienas iskaitant
ir nudazymus bei surinkimus. Molio tada kelis kibirus turejo sudeti? Nebent
visas masinos priekis ant varztu ir viska nusuko ir kitos prisuko. Bet su
galu liudniau. Net tvarkingas galo privirinimas uztrunka apie 2 dienas, o
kur visi kiti darbai?

markatas