Tema: Re: Ivažiavo šiknon.. keli klausimai dėl draudimo
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-12-05 01:44:32
Nu aš įsivaizduoju kai pažįstamui visą priekį iki diržų sutvarkė palikus
vieną dieną ryte, o gražino trečia dieną vakare, dalis to laiko visokių dažų
pilnam išdžiuvimui.. Deja niekas nebežino kur jis tvarkėsi ("kažkur šiaurės
miestelyje").

Iš kitos pusės, todėl ir klausiu, ar įmanoma tai :D ešiaip su susidūręs su
ne vienu servisu kur mašina pasiima, kad palaikyt pora dienų aikštelėj "kol
keltukas atsilaisvins" arba "kol dėtalė pareis"

O šiaip, turi pasiūlymų gal, kur vilniuj teisingai daro?