Tema: Re: Kur tvarkyti Sharan papildoma peciuka
Autorius: magnus_dux
Data: 2010-12-01 15:38:18
Tai kad kale shaltis greitai ir viskas. Man sake kai tik minusine temp. buna
tada ir veikia. O ir laiko nelabai buvo siasav. Ryt varysiu tepalu keistis
tai ir pasizhiures gal kartu kas ir kaip. Ten ishvis jis kai isijungia turi
girdetis kaip veikia ir dumai ish dusleros eina.

"Renookas"  parašė naujienų news:id5isa$qkb$1@trimpas.omnitel.net...

tai kodel is karto nepasiziurejai? gi cia ne kondicionierius...