Tema: Re: Kur tvarkyti Sharan papildoma peciuka
Autorius: magnus_dux
Data: 2010-12-01 14:59:32
Autonomke ne autonomke, bet jis kaip ir papildomas peciukas kai shalta
veikia, dyzeliu kurenasi. Atskiras ismetimo vamzdis ir t.t. Eberspächer D3W
modeliukas. Leopolis tvarko. Bet galvoju gal kas dar Vilniuje.

"Renookas"  parašė naujienų news:id5ghm$mtl$1@trimpas.omnitel.net...

cia kas per papildomas peciukas pas sarana? Ar cia turi galvoje autonomini
sildyma? Siaip jei gyvybes zenklu nerodo tai nuo saugiklio pradek. O jei ne
apie autonomke, tada nekreipk demesio i mano atsakyma