Tema: Re: Salta :) rytais
Autorius: CodeC
Data: 2010-11-29 20:09:01
On 11/29/2010 06:10 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Matai - yra gejai ir piderastai. Piderastas, netas, kur pro uzpakalinius
> vartus vaziuoja. Bet pavyzdziui pasiskolina pinigu ir neatiduoda. Tas
> pats ir tarp musu skirtumas. Mane sestadieni sustabde uz greiti.
> Virsijau, kaltas - prisipazistu. Normalu. Piderastija - aiskinti, kad
> nusove ne mane, kad policininko sagos arklys ne i ta puse joja, kad
> shitoje vietoje galima virsyti, nes tu geriau zinai, koks cia saugus
> greitis. Bet tu skirtumo turbut nejauti?

ne, tu dabar jau kitaip rasai :) tu pirma pideru isvadinai, nes as
gaudau kurentojus kieme, ir viens is mano argumentu buvo KET punktas,
tuo tarpu pats samoningai vazineju be sviesu dienos metu ir taip
pazeidziu kita punkta. kai lygiai ta pati pats darai, rekaudamas ant
manes, kad as vazineju be sviesu, o pats tuo tarpu ramiai sau virsyji
greiti ir nematai tame nieko blogo.
beje, net ir tavo antru atveju, gali pradet atsiprasineti, nes
pakartosiu ka jau esu kazkada rases - kai sustabde ir nubaude mane uz
tai, kad vaziavau be sviesu, irgi jokiu pretenziju niekam neturejau,
neissisukinejau ir bauda susimokejau. o, kad dabar va nebepagauna, tai
ka as kaltas. tu irgi greiti numeti kai pamatai, kad patrulis stovi ir
greiti matuoja. taip pat numeti kai pro fotika vaziuoji. tai pagal sia
logika esi lygiai toks pats pyderas kokiu mane vadini. nesiskiri nei per
truputi.