Tema: Re: Salta :) rytais
Autorius: Vai
Data: 2010-11-28 18:03:25
webasto labai neciupinejau, pas mane eberspacher buvo keletas papuole.
Dyzeliniam padavus benzina viskas ok duzgia bet uzsidegimo momentu saudo
ugnies pliupsniais kas man nelabai saugiai pasirode :) Paemus skirta
benzinui dirba svariai. Kainu skirtumo tarp abieju versiju praktiskai ner.
Kiek zinau nauja eberspacher plika galima paimti  kazkur uz 2700.