Tema: Re: Auto is DE
Autorius: YZF
Data: 2010-11-11 09:53:20
Cia tam kuris uzblokuotas 'zh': kaina bus tokia kokia susitars pirkejas su
imone. Atsakomybe kainuoja ir jeigu pirkeja tai tenkina - koks blet
skirtumas?

Nu tarkim bus 3 galabai euro 'uz visa paketa' nu? tenkina pirkeja? valio -
perka.

Ner pas pirkeja saibu, teks paciam vaziuoti i vokietija ir viska daryti ant
saves. Simple.