Tema: Re: Auto is DE
Autorius: YZF
Data: 2010-11-10 15:08:56
Na logiskai ir elementariai mastant, turbut nebus nei vienos imones kuri uz
ta pacia kaina kokia tu matai internete, atveztu tau masina.

Masina kainuoja + parvezimas kainuoja. Pats vezimas  + visokie dokumentu
forminimai draudimai kokie nors dar kazkas + kazkoks navaras imonei (imonei
o ne privaciam asmeniui kuriam navaro dydis gali buti daug mazesnis).

Tai derink su imone kiek kainuos tau tureti masina vietoje ir viskas. Jeigu
imone apsiima viska daryti tai ji viska nuo - iki turi ir padaryti. Tu
pirksi is imones nebe is vokiecio ir mokesi imonei visa suma.