Tema: Re: nuoširdus prisipažinimas 2
Autorius: Fla
Data: 2009-04-07 10:55:53
Priklausomai nuo aplinkybiu, kartais rimta negalia, o kartais ishvis ok viskas :)
Vazhiavimas antra juosta kartais imho irgi gali but pateisinamas, pvz. jei pirma
vazhiuot ner kaip, duobe ant duobes, arba pvz. asfaltas "tarka" kaip Kns, savanoriu
pr. pradzhioj :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)