Tema: Re: nuoširdus prisipažinimas 2
Autorius: Fla
Data: 2009-04-07 09:53:26
kad jau megstama postint su lietuvishkom raidelem... reiketu shitai padaryt:

#  Laiškų siuntimas į naujienų grupes. [EN]
„Tools –> Options –> Send –> News Sending Format“ pasirinkite „Plain text“, o „Plain Text Settings –> Message Format“ nustatykite MIME parinktį, „Encode text using“ parinkite „Base 64“; „Allow 8-bit
characters in headers“ neturi būti pažymėta.

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)