Tema: Re: automobilis mergaitei
Autorius: optimistas
Data: 2009-04-06 15:27:41
Pradzioj ziurejo citroen C3. Paskui nusprende kad kaip pirma masina, tai
nesinori pirkti uz 20 000.
Dabar pati nezino ko reikia.
Eclipse ziurejo, celica, dabar peugeot 206 ziurisi. Skirtingos automobiliu
kategorijos.
Butu mano seimos zmogus tai nupirkciau ir butu ramu, dabar tik patart galiu
:)
Taip, kad nelabai iseina siaurinti paieska. Sunkus atvejis :)