Tema: Re: gal zinot is kur spamo gauti?
Autorius: Renookas
Data: 2010-11-10 09:53:55
jei buciau vienas avininkas tai nebuciau naujos imones isikures. O kadangi
tik bendrasavininkis, tai ir klausausi marazmu is giminiu koks as vagis,
kaip imone perimti norejau, nors net panasiu minciu nebuvo. Na bet px,
nuleidau gara, tegu kapstosi. Tik kaip ir sakei permastyti tai jau
permasciau ir nx man ta dalis nereikalinga. pasakiau - atiduoda skola
atiduodu akcijas..
Pasirasyciau ir nbent ant dalies skolos