Tema: Re: gal zinot is kur spamo gauti?
Autorius: Renookas
Data: 2010-11-04 09:53:28
nu kitu galu jau sprendziasi. Vakar daiktus susirinkau, siandien dar viena
reisa padarau
tada spaudimas kad issimusti finansu truputi ir atiduoti akcija nachui kad
paspringtu jomis.
bet kadangi chebra patys vakar prase pagalbos kad uzsakyciau detales, o
siandien atjunge man e-maila, tai su gamykla bendrauju jau naujos imones
vardu ir man px. bet noretusi jiems pamokele padaryti.