Tema: Re: Situacija ir keliu zenklinimas
Autorius: Korke
Data: 2010-11-05 09:47:22
Beje, o kur skambinai ? Nes pas mane cia toks atvejis, kad panasu kaimynas
apturejo geltonu dazu atliekamu ir papaise ant gatves geltona juosta
(suprask jam is jo individualaus tvarkto isvaziuojant i gatve (gatve su
pavadinimu ir t.t. ne siaip "kiemo gatve") vaira matyt sunku pasukti labiau.
Tai noreciau pasikonsultuoti su atitinkama institucija ar visus leidimus
turejo tam reikalui ar tik trafareta paisymui, kad is rankos nereiktu.