Tema: Re: zieminiu padungiu test
Autorius: Korke
Data: 2010-09-29 15:16:47
ne ne... ant 10 metu ar senesnes bulkos deti padangas grieztai modelis X,
modifikacija Y pagamintas ne veliau nei praita savaite, nes tada slidziam
(sita samprata man isvis sunkiai suprantama, bet testu skaitymo asams matyt
easy (juk slidus kelias ir afrikoj slidus kelias)... muset imamas nuo
asfalto ledo gabaliukas matuojamas jo tankis, ji sudarancio vandens klampumo
indeksas itakojantis susidarancio is jo ledo "sliduma" ir tada ivertinant
padangai naudotos gumos tankuma ir kauciuko kokio jai pagaminti naudoto
auginimo regiono specifika, paskaiciuojamas trinties koeficientas is jo
pagamintoms padangomis, konkrecios mases automobilio sustojimo kelias ant to
ledo nuo greicio x iki 0 ir uzrasoma isvadoje) kelyje.... ir perkama uz Z
Lt/vnt, nes kita padang  (neimkim jau navarkiu ar korejieciu kokiu) sutoja
3cm toliau.... bet kainuoja 200% pigiau..... bet gi svarbiausias 3cm
SAUGUMAS !!!! cia gi vos ne NASA ir 3cm itakos kosminiu stociu stykovkes
fail'a....todel visi greit skaitom testus padangu !!!!