Tema: Re: zieminiu padungiu test
Autorius: Korke
Data: 2010-09-29 10:12:04
kazko man irgi panasi nuomone formuojasi.... kiekvienas metais vasariniu cia
kiekvienam hi-end'u su visom ADAC'o vos ne rekomendacijomis (del zieminiu
dar dar kazkiek galima suprast tai), tarsi visi cia vazineja ant automobilio
galios ribos, kur padangu "laikymas" posukiuose ir visur kitur jiems padeda
laimet po papildomas 1-2s kiekviena rata. Nors realybeje birbina savo kevalu
daugelis cia ar mieste sraute iki akropolio kokio ar duok dieve karta i
menesi iki savo baznytkaimio, kur gal nebent koks pseudo triuksmingumas kiek
svarbesnis padangos (cia turint omenyje, kad esamo kevalo garso izoliacija
bent islikus is gamyklos isejusio lygyje, o ne kai viskas jau n kartu ardyta
perardyta masinoje ir visokie ten garsa slopinantys veltiniai senai
istraukti), o tikrai ne visi ten keleta procentu minkstumai ar sukibimai.
Kur pilnai pakaktu ir tu paciu Senuku padangu lygio (aisku neimant domen,
kad jos pazeidziamesnes mechaniniam gal poveikiui, bet visos ten sukibimines
savybes 90% ju useriu pilnai pakankamos).  O cia sakyciau toks jau
ispindejimo lygis geras, va cia ziurek keliais procentais sita neva anto
tokiu ir tokiu testu ar kokio "koNpetetingo" testuotuojo nuomone geresne...

man asmeniskai juokingai skamba ir tiek